Metoda Accidentul

-Hello Sir, are you ok?… am auzit că aţi fost implicat într-un accident de maşină!

-Aoleooo, dar nu-i adevărat aşa ceva, sunt întreg şi sănătos bine mersi… mulţumesc de întrebare.

-Ok, mă bucur să aud asta… dar totuşi, măcar vreo rudă nu aveţi cu probleme, gen accident de maşină, sau de muncă… orice?

-Nup… suntem bine sănătoşi cu toţii p-aici.

-Ok, goodbye!

Mdea, cam aşa decurge conversaţia cu tipii ăştia de la asigurări ce revin ciclic, precum cometele pe telefonul meu şi al cunoscuţilor…

Cam cât de etică mi se pare chestia asta? Foarte, foarte etică… de-mi vine să ies chiar acum să fac cumva să mă împiedic într-un supermarket şi să cad cu piciorul răsucit de la genunchi sub mine, sau să mă răzgândesc brusc în mijlocul străzii în timpul traversării… doar, doar, m-o şterge careva cu aripa maşinii pă cur, să mă dezechilibreze ca să cad şi să-mi rup dracului o mână!

Şi asta doar pentru ca să-l storc pe vinovat de bani, evident!

Se pare că asta e o metodă rapidă de îmbogăţire a englezilor, încurajată chiar de către firmele de asigurări şi avocatură, ce pare că îşi caută cu lumânarea accidentele, acolo unde chiar nu sunt!

Şi dacă nu sunt, măcar ideea, tembelă de altfel, că ai putea stoarce nişte bani frumoşi de la cineva, ţi-a fost deja inoculată în subconştient… şi de aici până la a se întâmpla ceva, voit sau nu, mie îmi pare că nu mai e prea mult.

Am mai zis-o, şi-o mai zic: Să faci reclamă la radio în care să trâmbiţezi că “ Dacă ai fost rănit într-un accident, vino la noi şi vei deveni bogat„… şi noi şi tu!… sau să suni pe cineva şi să te rogi în gând: “Dă doamne, să dau peste unul cu piciorul rupt, ca să-mi iau o primă grasă de la neatentul ăla de l-a lovit”, sunt practice nelalocul lor… părerea mea, parol!

Dar cine sunt eu, să mă pun cu obiceiurile lor? Doar un blogger Hai Hui cu Capu’!

Apropo… credeţi că dacă merg lipit de grămada asta de paleţi plini cu vopseluri şi mă aplec să-mi leg şiretul, chiar acolo sub ei în timp ce îi mişc un pic cu mâna, se vor dezechilibra într-atât încât să-mi cadă pă spinare? Astazi mi-am pus pe mine, doar aşa… într-o doară fără vreun motiv anume, vreo două geci şi-o căciulă groasă!

Sau nu mai bine intru eu în giratoriu cu maşina fără să mă asigur prea bine, sperând că intră careva în mine şi mă dă cu capul de volan, să-mi sparg arcada?

Dar dacă nu mi se sparge arcada şi nu-mi curge sânge… nu mai bine mă dau eu preventiv, cu capul de birou… chiar acum… în timp ce scriu articolul ăsta, că poate mă sună vreun agent de la asigurări!

Ehh, ar fi o idee şi asta 😀

Un comentariu

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.